Bliv en del af vores team

 

Vi efterlyser en dygtig Technical Support Engineer til hovedsædet i Taastrup

Hvis du vil være med til at vækste CapaSystems A/S yderligere – så er det nu, du skal slå til.

Netop nu søger vi en dygtig Technical Support Engineer med stort drive og overblik til vores Supportteam. Vores nye kollega skal varetage support af både CapaInstaller og PerformanceGuard.

Du vil blive tilknyttet CapaSystems kontor i Taastrup.

Kan du levere høj service til vores kunder?

Vil du være med til at levere høj service til vores kunder – så er det nu, du skal slå til, hvis du kan lide kombinationen af høj faglighed, spændende opgaver og engagement. Netop nu er vi på udkig efter en ny kollega til support af CapaInstaller og PerformanceGuard fra kontoret i Taastrup – måske er det dig, vi søger…

I CapaSystems udvikler og vedligeholder vi softwareprodukterne CapaInstaller og PerformanceGuard, der sælges i Danmark, Skandinavien og resten af verden gennem internationale partnere.

CapaInstaller benyttes af kunderne til installation, opdatering og konfiguration af desktopmaskiner og mobile devices. PerformanceGuard anvendes til performanceovervågning af brugerens desktop og de IT-services, der leveres dertil.

Brugerne af vores produkter er oftest teknisk kyndige system- og netværksadministratorer eller servicedesk-medarbejdere i virksomheder med mellem 500 – 50.000 ansatte.

Du vil indgå som en dynamisk del af vores samlede tekniske produktteam, der består af konsulenter, udviklere og supportere. Du vil have tæt kontakt til vores Product Owner, udvikling samt test.

Supportteamet sidder sammen i det samme lokale for at motivere til vidensdeling og social omgang med hinanden. Der er en uformel omgangstone og kort afstand til ledelsen. Der er en del sociale arrangementer i både firmaregi og afdelingsregi.

Forventningsafstemning:

Dine arbejdsopgaver

  • at indgå i det daglige supportteam 
  • at udbygge en vidensdatabase vedrørende ofte forekommende supportproblemer 
  • at rapportere om supportproblemer, der kan løses ved at foretage ændringer i softwaren 
  • at løbende uddanne dig i nye versioner af vores software 
  • at hjælpe forretningen med tekniske spørgsmål til produktet 

    Din rolle

    • De fleste arbejdsopgaver vil foregå via e-mail, telefon eller online webmøder
    • Du er som supporter virksomhedens ansigt udadtil og har den første kontakt med vores kunder
    • Du opretter, kategoriserer og prioriterer supportsagerne samt løser dem om muligt
    • Du vil referere direkte til Chief Product Officer

    Din faglige profil

    • have kendskab og forståelse for ”god, sund fornuft” omkring løsning af incident, og de processer der støtter op omkring dette 
    • have ansvarsfølelse og følge sager til dørs 
    • være glad for nye udfordringer og hurtigt kunne tilegne dig ny viden 
    • have analytiske evner og kunne spore dig ind på et problem i logiske skridt 
    • have en teknisk baggrund inden for netværk, operativsystemer, databaser eller softwareudvikling og gerne en teknisk uddannelse 
    • være udadvendt og god til kundekontakt 
    • kunne kommunikere flydende på dansk og engelsk i både skrift og tale 
    • kunne arbejde selvstændigt og selv arbejde med opgaverne 

      Din menneskelige profil

      CapaSystems vægter et konstruktivt samarbejde og evnen til at skabe positive relationer meget højt – både i forhold til kunder og internt i virksomheden. Der er stor fokus på at finde medarbejdere, som matcher den dynamiske virksomhedskultur, og som kan være med til at løfte og udvikle virksomheden.

      • Du trives med at arbejde selvstændigt og samtidig være en del af et team
      • Du er grundig og ansvarsfuld og igangsætter nye aktiviteter uden at miste fokus på de igangværende
      • Du er lyttende og bestrider samtidig en konstruktiv gennemslagskraft
      • Du er fleksibel i forhold til arbejdstider og følger gerne opgaven til dørs
      • Du er frem for alt et positivt og humoristisk menneske

      Du tilbydes

      En selvstændig stilling i et miljø med mange faglige og personlige udfordringer.

      Hos CapaSystems er sparring og vidensdeling vigtige nøgleord, ligesom du vil blive tilbudt en konkurrencedygtig løn. Tonen er fri og præget af et stærkt kollegialt sammenhold i en flad organisation, hvor du i høj grad er med til at sætte dagsordenen.

      Mød nogle af dine kolleger fra teamet

      Ernst Bonde

      Ernst Bonde

      Senior Technical Support Engineer

      Ansat hos CapaSystems siden 2008

      Luan Shaqiri

      Luan Shaqiri

      Software Trainee

      Ansat hos CapaSystems siden 2019

      Mikkel André Knop

      Mikkel André Knop

      Software Trainee

      Ansat hos CapaSystems siden 2020

      Skal vi arbejde sammen?

      Har du spørgsmål vedr. stillingen, kan du kontakte Chief Product Officer Martin Søndergaard på tlf. 70107055 eller send en e-mail via formular her ved siden af.

      Ansøgningsfrist: 1. november 2021

      Forventet ansættelsesdato: Snarest

      Send os en ansøgning…

      Da vi ønsker at ansætte vores kommende kollega hurtigst muligt, inviterer vi løbende kandidater ind til samtale.

      Send derfor hurtigst muligt ansøgning og udførligt CV her