a

Improve your troubleshooting

Brug Performance Monitoring Software

End User Monitoring SoftwareMedarbejderne i IT-driftsafdelingen opdager som oftest først infrastruktur-problemer, når slutbrugerne klager. Det medfører nedetid, produktiviteten påvirkes, og IT-driftsafdelingen må bruge ressourcer på troubleshooting i stedet for at styre infrastrukturen. Med performance monitoring software kan jeres virksomhed opdage problemer, inden de fører til nedetid.

 

Fakta frem for følelser

Når slutbrugere rapporterer et problem til Service Desk, betyder det, at de er blevet så frustrerede, at de klager, og som resultat heraf falder deres produktivitet. Ofte har slutbrugerne svært ved at beskrive problemet godt nok til, at supporterne kan gennemskue, hvori problemet ligger.

Det er her, ægte slutbruger-performancemonitorering kommer ind i billedet. De indsamlede objektive performance-data giver Service Desk meget mere baggrundsinformation, end de kan få fra slutbrugerne.

 

Hvis du er interesseret i Performance Monitoring, kan du læs mere om vores softwareløsning PerformanceGuard ved at klikke her.

Hvis du er interesseret i at læse om andre fordele ved at anvende produktet PerformanceGuard, kan du læse mere om Performanceoptimerings-fordele ved at klikke her.

Læs mere om hvorfor du bør vælge PerformanceGuard fra CapaSystems ved at klikke her.

Reducer omkostningerne i forbindelse med troubleshooting

PerformanceGuard indsamler data fra alle jeres slutbruger-computere, inklusiv information om hvordan de interagerer med alle jeres systemer. Dermed kan Service Desk nemt afgøre, om et problem relaterer til en enkelt computer, og dermed kan løses af Service Desk on the fly, eller om problemet skal eskaleres til IT-driftsafdelingen.

Med PerformanceGuard som jeres performance monitoring software behøver Service Desk ikke længere at bruge dyrebar tid på at undersøge problemer, der alligevel kun kan løses af IT-driftsafdelingen, og IT-driftsafdelingen behøver ikke længere at bruge tid på trivielle sager, der nemt kunne have været løst på Service Desk-niveau.

Sådan virker det

End user monitoring software

 

Intuitiv præsentation af data
PerformanceGuard dashboards har en bred vifte af widgets, som viser performance-information ganske intuitivt.

På bølgelængde med organisationen
PerformanceGuard monitorerer mange forskellige features hos slutbrugerne uden at påvirke deres arbejdshastighed.
Performance Monitoring software giver IT mulighed for at være et skridt foran potentielle problemer.

Security Events
PerformanceGuard registrerer et event, hvis en computer forbinder sig til mere end 200 forskellige IP-adresser inden for et minut, fordi det kan være tegn på malware eller virus.

To års information
I kan se performance-information fra de seneste to år (hvis der har været PerformanceGuard-agenter på computerne så længe).

end user monitoring software

 

Identificer årsagerne til nedbrud
Med sine mange stærke monitoreringsfeatures kan PerformanceGuard i realtid identificere, hvilke applikationer der er skyld i et nedbrud.

Neighborhood monitoring
Når I slår en computer op i PerformanceGuard, viser PerformanceGuard også en samlet analyse af andre computere i nærheden. På den måde kan Service Desk altid se, om et problem er isoleret til en enkelt computer, eller om der er tale om et større problem.

Klar til brug
Så snart I har installeret PerformanceGuard-agenter, kan I monitorere jeres computeres performance. Efter et par timer vil I ikke blot kunne bruge den indsamlede information til at finde problemer på enkeltcomputere; I vil også have overblik over hele IT-systemets performance.

Så godt som ingen belastning
PerformanceGuard-agenterne belaster hverken computere eller netværk: Mindre end 0,5% CPU-forbrug og blot 3,5 KB data hvert tredje minut!

citationstegnDet blev ret hurtigt synligt, at PerformanceGuard gav værdi nok til, at vi ville investere i det …

Søren Morthorst,
Service Level Manager,
Københavns Kommune Koncernservice

Sådan gør vi det