Supporter med stort drive og overblik

Vil du være med til at levere høj service til vores kunder – så er det nu, du skal slå til, hvis du kan lide kombinationen af høj faglighed, spændende opgaver og engagement. Netop nu er vi på udkig efter en ny kollega til support af CapaInstaller og PerformanceGuard fra kontoret i Taastrup – måske er det dig, der skal være vores nye supporter…

I CapaSystems udvikler og vedligeholder vi softwareprodukterne CapaInstaller og PerformanceGuard, der sælges i Danmark, Skandinavien og resten af verden gennem internationale partnere.

CapaInstaller benyttes af kunderne til installation, opdatering og konfiguration af desktopmaskiner og mobile devices. PerformanceGuard anvendes til performanceovervågning af brugerens desktop og de IT-services, der leveres dertil.

Brugerne af vores produkter er oftest teknisk kyndige system- og netværksadministratorer eller servicedesk-medarbejdere i virksomheder med mellem 500 – 50.000 ansatte.

Som supporter vil du indgå som en dynamisk del af vores samlede tekniske produktteam, der består af konsulenter, udviklere og supportere. Du vil have tæt kontakt til vores Product Owner, udvikling samt test.

Supportteamet sidder sammen i det samme lokale for at motivere til vidensdeling og social omgang med hinanden. Der er en uformel omgangstone og kort afstand til ledelsen. Der er en del sociale arrangementer i både firmaregi og afdelingsregi.

Kvalifikationer:

Som supporter hos CapaSystems skal du:

  • have kendskab og forståelse for ”god, sund fornuft” omkring løsning af incident, og de processer der støtter op omkring dette
  • have ansvarsfølelse og følge sager til dørs
  • være glad for nye udfordringer og hurtigt kunne tilegne dig ny viden
  • have analytiske evner og kunne spore dig ind på et problem i logiske skridt
  • have en teknisk baggrund inden for netværk, operativsystemer, databaser eller softwareudvikling og gerne en teknisk uddannelse
  • være udadvendt og god til kundekontakt
  • kunne kommunikere flydende på dansk og engelsk i både skrift og tale
  • kunne arbejde selvstændigt og selv arbejde med opgaverne

Opgaver:

Du skal varetage den tekniske support af CapaInstaller og PerformanceGuard overfor kunder og partnere i Danmark, Skandinavien og resten af verden.

Du bliver en del af vores supportkontor i Taastrup, der som single point of contact varetager alle supportsager. Du er som supporter virksomhedens ansigt udad til og har den første kontakt med kunder. Du opretter, kategoriserer og prioriterer supportsagerne samt løser dem om muligt. Supporten foregår via e-mail, telefon eller online webmøder.

Blandt dine opgaver vil være:

  • at indgå i det daglige supportteam
  • at udbygge en vidensdatabase vedrørende ofte forekommende supportproblemer
  • at rapportere om supportproblemer, der kan løses ved at foretage ændringer i softwaren
  • at løbende uddanne dig i nye versioner af vores software
  • at hjælpe forretningen med tekniske spørgsmål til produktet

Har du spørgsmål vedr. stillingen, kan du kontakt Development Manager Martin Søndergard på tlf. 20 24 96 12 eller e-mail: ms@capasystems.com

Ansøgning og udførligt CV sendes til CapaSystems HR-afdeling: jobs@capasystems.com

Ansøgningsfrist: 20. april 2018

Ansøgningerne vil blive behandlet løbende.

Tiltrædelse: Snarest

Ansøgning

Vi modtager gerne din ansøgning og CV – send det direkte til: jobs@capasystems.com

Ansøgningsfrist: 20. april 2018

Ansøgningerne vil blive behandlet løbende.

Har du spørgsmål vedr. stillingen, kan du kontakt Development Manager Martin Søndergard på tlf. 20 24 96 12 eller e-mail: ms@capasystems.com

Tiltrædelse: Snarest

 

Tjek her – vi har flere ledige stillinger

At arbejde for CapaSystems