Gratis implementering

AF CAPAINSTALLER OG CAPAWINUPGRADE download Windows 11 Hardware Readiness Tool

Slå til NU!

Resten af november 2021 kører vi dette stærke tilbud 

N

GRATIS implementering af CapaInstaller (UEM)

N

GRATIS implementering af servicen CapaWinUpgrade

N

GRATIS Windows 11 Hardware Readiness Tool

Dag(e)

:

Time(r)

:

Minut(ter)

:

Sekund(er)

JA tak – det vil jeg gerne høre mere om

Kontakt os straks, og vi fortæller, hvordan vi hurtigt sikrer, at du håndterer Windows 11 bekymringsfrit – UDEN at du skal betale for implementering af CapaInstaller eller CapaWinUpgrade 

*Forudsætter minimum 12 måneders aftale og 200 licenser 

Request a quote

2 + 5 =

CapaInstaller

Enkel og komplet Unified Endpoint Management

Skal du administrere alle virksomhedens computere og devices, er danske CapaInstaller den enkle og komplette Unified Endpoint Management-løsning – uanset hvilken platform der er tale om; Windows, Android, Knox, Chromebook, iOS, iPad OS eller macOS..

Med CapaInstaller hjælper vi dig med at reducere de samlede udgifter til installation, administration og vedligeholdelse af dine computere og mobile devices.

CapaWinUpgrade 

nemt og overskueligt 

CapaWinUpgrade gør det nemt og overskueligt at installere nye feature upgrades til Windows 10. 

I skal ikke længere selv bruge tid på at downloade og klargøre installationsfiler fra Microsoft – det klarer servicen automatisk for jer. 

Servicen giver også mulighed for kontrolleret opgradering på udvalgte computere. Det kan de fleste konkurrerende løsninger på markedet ikke. 

Windows 11 Hardware Readiness Tool  

Få hurtigt overblikket  

Windows 11 Hardware Readiness Tool fra CapaFactory tjekker hurtigt og enkelt, om jeres enheder er hardware-kompatible med Windows 11.  

Efter endt scanning har I mulighed for at udarbejde en rapport, som giver det fulde overblik over hvilke enheder, der er klar til opgradering og hvilke, der bør udskiftes. 

Holbæk Kommune: Nyt Device Management-system på kun 3 uger

Mads Peter Siboni, IT Driftskoordinator hos Holbæk Kommune. (Foto: Lars Olsen)

Holbæk Kommune fik implementeret sit nye Unified Endpoint Management-system på bare 3 uger – uden fysisk besøg af konsulenter. Det hele blev søsat og gjort klar til indhold fra hjemmekontoret og via virtuelle møder

3 uger. Så kort tid gik der, fra aftalen blev skrevet under, til Holbæk Kommunes nye Unified Endpoint Management-system var installeret og klar til indhold. At kommunen kunne søsætte et så stort projekt på så kort tid, er både resultatet af effektiv projektledelse og hurtige beslutningsgange i kommunens IT-afdeling.

Det er CapaInstaller, den dansk udviklede Unified Endpoint Management-løsning, som Holbæk Kommune nu benytter – en løsning som 25% af alle danske kommuner ligeledes gør brug af.

Problemfri implementering på trods af stor forhindring

Det var dog ikke uden forhindringer, at det omfattende IT-projekt løb af stablen i Holbæk. Implementeringen af det nye Unified Endpoint Management-system til håndtering af kommunens mere end 4.500 enheder, foregik imens Corona-krisen var på sit højeste, og landet og i særdeleshed landets kommunale kontorer var lukket ned.

Hele processen blev derfor koordineret fra hjemmekontorerne og over virtuelle møder – med et livligt fælles chatrum, hvor alle aftaler blev nedfældet.

”Konsulenten fra CapaSystems var ekstremt tilgængelig under hele processen. Det tror jeg, var altafgørende for, at det gik så godt, og jeg må indrømme, at jeg ikke har en finger at sætte på det,” siger IT Driftskoordinator hos Holbæk Kommune Mads Peter Siboni og fortsætter:

”Det var en ren fornøjelse for både mig og mit team at blive mødt med så meget energi og entusiasme. Det smittede af på hele projektet og gjorde, at mine medarbejdere blev supermotiverede for at komme i gang.”

Højere kvalitet og større sikkerhed

Selvom CapaInstaller ikke var det absolut billigste system, som Mads Peter Sibono havde kig på, var det alligevel det system, der tjekkede flest af de relevante bokse for kommunen.

At implementere CapaInstaller var nemlig ikke en spareøvelse. Det var snarere et ønske om at øge kvaliteten af det, IT-afdelingen sendte ud til brugerne ved at automatisere og effektivisere processerne for Endpoint Management samt sikre fremtidig skalerbarhed i løsningen.

”Det er vigtigt for os at have et fleksibelt system, som kan tilpasses vores behov. Samtidig er det vigtigt for os, at det er nemt at komme i kontakt med

FAKTABOKS

  • CapaInstaller er en danskudviklet Unified Endpoint Management-løsning, som administrerer en central styring af softwarepakker og -opdateringer til alle typer af digitale enheder
  • CapaSystems’ løsninger benyttes i dag af ca. 25% af alle kommuner i Danmark, ligesom et pænt antal norske kommuner har valgt at bruge det danske produkt
  • KAMPAGNE: Det er så enkelt at implementere CapaInstaller, at CapaSystems i øjeblikket tilbyder at gøre det GRATIS

supporten, så vi hurtigt og effektivt kan komme ud over de problemer, som vi måtte løbe ind i hen ad vejen,” siger Mads Peter Siboni.

”Vi kommer fra et system, hvor vi havde svært ved at få kvalificeret support – specielt fra danske specialister. Her tilbyder CapaSystems et dansk support-setup, hvor der er let adgang til specialister. Desuden tilbyder CapaInstaller en fleksibilitet og funktionalitet, som er et godt match til vores behov,” forklarer han.

Dansk ERFA-gruppe et stort plus

Det lyder måske besynderligt, men faktisk er det ikke uden betydning, at CapaSystems løbende arrangerer brugergruppemøder, hvor brugere af CapaInstaller kan dele erfaringer med hinanden og få information om/og give input til kommende features til både udviklere og konsulenter fra CapaSystems.

Med mere end 15 år i branchen ved Mads Peter Siboni fra Holbæk Kommune, at det er nødvendigt med input udefra, hvis man vil undgå at ende med et stagneret system, hvor man hverken udvikler sig selv eller de arbejdsmetoder, man bruger.

Derfor var det såkaldte “CapaInstaller User Group” også en væsentlig faktor for Mads Peter Siboni, da valget af system skulle tages.

“Det giver altid rigtig meget at høre, hvordan andre IT-afdelinger bruger det system, som man arbejder i hver dag. Det gør, at vi får input til, hvordan vi effektiviserer vores arbejdsgange, og hvordan vi kan komme tættere på et mere automatisk arbejdsflow, så vores medarbejdere kan fokusere på de interessante og krævende opgaver og overlade de trivielle til maskinen,” slutter Mads Peter Siboni.