8 gode grunde til at velkomme CapaOne Portal

3. marts 2020

Der er 8 rigtig gode grunde til at sige velkommen til CapaSystems nyeste skud på stammen – CapaOne Portal.

Fra i dag er det blevet ekstra let at være kunde hos CapaSystems.

CapaOne Portal har set dagens lys og er CapaSystems nye kundeserviceområde, der samler al kontakt mellem os og vores kunder.

Benyt ét og samme login til:

  • Kundeservice
  • Bestilling af konsulenter
  • CapaFactory
  • CapaImages
  • CapaPacks
  • Kontraktoverblik
  • Dokumentation
  • Forum

– Vores udviklingsafdeling og Kundeservice Team har mellem ressourcekrævende softwarereleases knoklet for at gøre CapaOne Portal klar til vores kunder. Det er vigtigt for os, at vi gør det så let som muligt at komme i kontakt med os, og vi har med portalen forsøgt at sikre overblikket for vores kunder og samtidig gjort det muligt for dem selv at administrere dele af de opgaver, som de ellers tidligere har skulle i kontakt med kundeservice for at få fikset. Arbejdet med CapaOne Portal slutter ikke her – vi har flere nye tiltag oppe i ærmet, lyder det fra CTO Martin Søndergaard.

Første version af CapaOne Portal byder også på CapaInstaller Forum og PerformanceGuard Forum – et længe efterspurgt ønske fra vores kunder med mulighed for at udveksle erfaringer med de produkter, der hver dag er med til at sikre, at deres brugere får det mest optimale ud af deres IT-devices.

Læs mere om vores nye kundeserviceområde på vores hjemmeside, hvor der også er link til CapaOne Portal

#CapaOne #kundeservice #customerservice #Forum #onepointofcontact