// Blurbs as Tabs */

Kundeservice

CapaSystems Kundeservice Team er fokuseret på at levere kundeservice af høj teknisk karakter – på både dansk og engelsk

 

3 trin til at sikre virksomheden mod datatyveri
Bring Your Own Device giver søvnløse nætter
Sådan vælger I den rette softwareleverandør
Fra drift til strategi... Because Time Matters
Løs hastighedsproblemer med slutbrugersimulering
CIO som forretningsleder
I den digitale tidsalder er medarbejderne (også) den reelle succesfaktor
Overvåg infrastrukturen og brug tiden effektivt
Få Skygge-IT ud i lyset

CapaOne Portal – one point of contact

Tilgå og administrer alle services hos CapaSystems via CapaOne Portal.

Benyt ét og samme login til:

  • Kundeservice
  • Bestilling af konsulenter
  • CapaFactory
  • CapaImages
  • CapaPacks
  • Kontraktoverblik
  • Dokumentation
  • CapaInstaller Forum

CapaOne Portal er kun for kunder hos CapaSystems.

Kundeservice

CapaSystems Kundeservice Team er fokuseret på at levere kundeservice af høj teknisk karakter til brugerne af vores produkter; CapaInstaller, CapaInstaller MDM, PerformanceGuard, CapaPacks, CapaImages og Package Creator.

Det er vigtigt, at I har følelsen af at være i centrum – derfor har I adgang til produktdokumentation, produktdownload, release notes, roadmap, brugervejledninger og artikler på vores Wiki.

Via CapaOne Portal

Henvendelser vedrørende kundeservice kan foregå via vores CapaOne Portal. Du bedes bruge det support-login, som var vedlagt dit licenscertifikat ved køb af produktet.

Du vil efterfølgende modtage et log-nummer, som skal angives ved efterfølgende henvendelser om din sag.

Via Email

Send en e-mail til support@capasystems.com, du modtager pr. mail et lognummer på din sag og bliver derefter kontaktet af en af vores Technical Support Engineers for opfølgning.

Kundeservice gives på dansk og engelsk.

Via telefon

Ring til os på tlf.nr. +45 70 10 70 55 mandag til torsdag fra kl. 08.30-16.30 og fredag  kl. 08.30-16.00.

Kundeservice gives på dansk og engelsk.

Svartider fra Kundeservice

Hvis vi modtager din sag/forespørgsel inden for normal arbejdstid mandag til torsdag kl. 08.30-16.30 og fredag kl. 08.30-16.00, vil vi bestræbe os på at starte løsning af din forespørgsel inden for 24 timer. Hvis din sag/forespørgsel afsendes uden for normal arbejdstid, vil vi bestræbe os på at starte løsningen senest kl. 08.30 på 2. arbejdsdag efter modtagelsen.

Uanset hvordan vi modtager din henvendelse vedrørende kundeservice, bliver alle sager logget via vores Servicedesk. Du vil derfor altid modtage et log-nummer, som skal opgives ved efterfølgende henvendelser om din sag.

Support på releases

CapaSystems A/S supporterer den seneste release af produktet og én tidligere release. CapaSystems kan til enhver tid kræve, at kunden erhverver den nyeste release og har ret til at nægte support på un-supported releases. Service and Support agreement (SSA) dækker ikke pakker og scripts, som er genereret med produktet, og vi garanterer og supporterer ikke non-CapaSystems A/S produkter.

Vær opmærksom på, at kun en gyldig Service and Support agreement giver slutbruger ret til at modtage Service og Support fra en autoriseret forhandler eller CapaSystems A/S og ret til at modtage major, minor eller maintenance releases.

CapaSystems Kundeservice Team

CapaSystems Kundeservice Team er fokuseret på at levere support af høj teknisk karakter til brugerne af vores produkter og services. Kundeservice gives på både dansk og engelsk.

Ernst Bonde

Ernst Bonde

Senior Technical Support Engineer

Tue Hansen

Tue Hansen

Technical Support Engineer

Luan Shaqiri

Luan Shaqiri

Software Trainee

CapaSystems Technical Blog

CapaSystems Kundeservice Team er fokuseret på at levere support af høj teknisk karakter til brugerne af vores produkter og services. Kundeservice gives på både dansk og engelsk.

Ja tak - giv mig hurtig syn for sagen

Lad os vise dig, hvordan CapaSystems kan hjælpe jeres virksomhed

5 + 15 =