// Blurbs as Tabs */

Ville du også ønske, at du kunne se, hvad der foregik i jeres IT-infrastruktur – inden det hele væltede?

Fat mod, det behøver faktisk ikke være så svært!

For der er ingen grund til at bruge timevis hver dag på at finde de applikationer og processer, der stjæler ressourcer på slutbrugernes computere.

Derfor giver vi dig om lidt 3 gode grunde til at analysere performancedata.

Det lyder måske tungt – men det kan gøres på en let og overskuelig måde i PerformanceGuard, der netop er releaset i en version 8.0, hvor brugervenlighed er et gennemgående tema.

3 grunde til at analysere på data:

  1. Proaktiv troubleshooting: Data trukket direkte fra slutbrugerens computer giver Service Desk mulighed for agere på fakta frem for følelser og har dermed de optimale forudsætninger for fejlfinding
  2. Rapportering på den overskuelige måde: Det er ofte svært at huske, hvad god responstid er for alle applikationer i IT-driften. Med Performance Index sammenlignes den aktuelle responstid med applikationernes “normale” adfærd. Der er tale om et fantastisk værktøj til ledelsen, der får indblik i IT-driften – enkelt og hurtigt
  3. Indblik i hele IT-driften: Med PerformanceGuard kan du følge med i brugeroplevelse og netværkets performance før, under og efter en ændring er foretaget. Derudover kan du konstant følge performance på kritiske applikationer

Uden at analysere på performancedata opdager du måske først problemer i infrastrukturen, når slutbrugerne klager. Det medfører nedetid, påvirker produktiviteten og du skal sammen med dine kolleger bruge ressourcer på troubleshooting i stedet for at styre infrastrukturen.

PerformanceGuard giver dig mulighed for at være proaktiv og håndtere udfordringerne på en overskuelig måde, inden de fører til nedetid.

Læs mere om PerformanceGuard.