// Blurbs as Tabs */

CapaSystems
Support

CapaSystems Support Team er forkuseret på at levere support af høj teknisk karakter – på både dansk og engelsk

Via Helpdesk

Henvendelser om support kan foregå via vores Servicedesk. Du bedes bruge det support-login, som var vedlagt dit licenscertifikat ved køb af produktet.

Du vil efterfølgende modtage et log-nummer, som skal angives ved efterfølgende henvendelser om din sag.

Via Email

Send en e-mail til support@capasystems.com, du modtager pr. mail et lognummer på din sag og bliver derefter kontaktet af en af vores supportere for opfølgning.

Support gives på dansk og engelsk.

Via telefon

Ring til os på tlf.nr. +45 70 10 70 55 mandag til torsdag fra kl. 08.30-16.30 og fredag  kl. 08.30-16.00.

Support gives på dansk og engelsk.

CapaSystems Support

CapaSystems Support Team er fokuseret på at levere support af høj teknisk karakter til brugerne af vores produkter; CapaInstaller, CapaInstaller MDM, PerformanceGuard, CapaPacks og Package Creator. Support gives på både dansk og engelsk.

Det er vigtigt, at I har følelsen af at være i centrum – derfor har I adgang til produktdokumentation, produktdownload, release notes, roadmap, brugervejledninger og artikler på vores Wiki.

 

Svartider fra Support

Hvis vi modtager din sag/forespørgsel inden for normal arbejdstid mandag til torsdag kl. 08.30-16.30 og fredag kl. 08.30-16.00, vil vi bestræbe os på at starte løsning af din forespørgsel inden for 24 timer. Hvis din sag/forespørgsel afsendes uden for normal arbejdstid, vil vi bestræbe os på at starte løsningen senest kl. 08.30 på 2. arbejdsdag efter modtagelsen.

Uanset hvordan vi modtager din henvendelse om support, bliver alle sager logget via vores Servicedesk. Du vil derfor altid modtage et log-nummer, som skal opgives ved efterfølgende henvendelser om din sag.

Support på releases

CapaSystems A/S supporterer den seneste release af produktet og 1 tidligere major release. Eksempel: Hvis seneste release er 3.5, supporterer vi til og med release 2.x. CapaSystems har ret til at nægte support på un-supported releases og anmode brugeren om at erhverve den nyeste release. Service and Support agreement (SSA) dækker ikke pakker og scripts, som er genereret med produktet, og vi garanterer og supporterer ikke non-CapaSystems A/S produkter.

Vær opmærksom på, at kun en gyldig Service and Support agreement giver slutbruger ret til at modtage Service og Support fra en autoriseret forhandler eller CapaSystems A/S og ret til at modtage major, minor eller maintenance releases.

CapaSystems Technical Blog:

CapaSystems IT-konsulenter og CapaSystems Technical Support Engineers publicerer blogindlæg med fif og tekniske tips

Se det live!

Få et indtryk af, hvad CapaSystems kan gøre for lige netop jeres virksomhed.